Wednesday, September 1, 2010

ieman abqary 3 months..

latest pic of ieman abqary..1sept2010..3 mths..pg2 ajak umi bertumbuk..hehe..


suka senyum n gelak besaq tunjuk gigi takde..

time flies so fast..anak umi dah masuk 3 bulan..rasa mcm baru je dok dlm pantang dgn ieman yg kecik comel..la ni nak dukung pun dah rasa sakit tgn..hehe ke umi yg makin kurus tak larat nak dukung ieman..

ieman ni berbeza banyak dgn abg aiman..abg aiman dulu heret la pi pasaraya ke..kedai2 ke..duk diam je..ieman ni pulak naik je keta..masuk je kedai..waaa teriak..mencabar kesabaran umi dan abah betul la..hehe..la kalau buat susu 3 oz kat dia dah tak cukup...kena buat 4 oz..kalau berjalan, 2 jam sekali 4 oz..kalau di rumah tido buaian dlm 3 jam sekali baru minum..dok umah baik je..nampaknya anak umi yg ni home type person..hehe..ieman ni sgt suka dimandikan (once again berbeza sgt ngan aiman)..tambah2 kaalau mandi dgn umi..senyap je sambil main air..

yg umi ingat di akhir pantang je dia dah mula senyum n gelak bila diagah..perkembangan cepat berbanding aiman, dlm pantang pun dah mula beralih kepala n badan..la ni dalam buaian pun dia nak beralih..suka bangun pg2- jauh beza sgt ngan aiman..hehe..aiman bangun kol 11 pg, ieman org bangun sahur dia pun jegil mata sama ajak sembang..pg2 mmg aktif, kalau org buat tak peduli kat dia, dia pulak yg agah kita ajak sembang..hehe..

la ni dah takmo di dukung fesyen sambil tido..nak didukung mcm baby besar dgn kepala dan badan dia ngadap ke depan..nak tgk dunia la tu..padahal leher tak kuat lg..baju2 banyak yg dah tak muat,tp badan dia takla bulat mcm aiman masa kecik2 dulu..tp tulang dia mak aii keras mcm baby besar.

ieman abqary la ni dah pandai tgk tv..kalau letak depan tv or tgk vcd dlm keta dok diam je..tambah2 kalau kartun..ni geng abg aiman la ni..adik ieman jugak suka tgk kelaku abg aiman.kalau abg aiman dok lompat2 or nyanyi2 depan dia, tak berkelip mata dia tgk abg dia..nak ikut perangai abg aiman la tu..

apapun perbezaan abg aiman dan adik ieman, umi sayang sangat dua2 anak umi..muahhsss..!! selamat hari lahir yg ke 3 bulan sayang..!

3 comments:

  1. erm, kejap jer kan? dah 3 bulan baby comey ni :)

    ReplyDelete
  2. kejap je anak akak dh besar..nampak sihat n kuat je badan die..harap2 baby hawe nnt pon sihat walafiat mcm anak2 akak...

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah..moga sihat2 selalu..:))

    ReplyDelete