Tuesday, June 9, 2009

Kenduri@ Taman Sena..

6 jun haritu dah selamat kenduri belah adik aku di tmn sena..penatnye bukan main..letih tu mmg letih tp puas hati sbb saudara mara jauh dekat semua datang memeriahkan majlis..bukan senang nak kumpulkan sedara maa kalau x bukan hari kenduri kan? yg dekat2 pun dtg tlg buat bunga telur, buat pelamin n hias sikit2 bilik pengatin (semua buat sendiri tau..hahah nanti sapa nak tempah buleh contact ek..kuikui) Tak bersiap byk sgt pun sbb sebelah lelaki selalunya tak bersiap sgt mcm sebelah perempuan..tambah2 di perlis ni tak la grand2 sgt mcm kat kl tu..buat kat rumah pun rasanya dah lebih dari meriah, dan yg pentingya tak membazir kan?
teringat kenduri kawin aku dulu mcm ni la (dah nak masuk 4 thn..lama gak kan?)..ramai yg dtg masa tu sampai x cukup lauk..isk2 sian student2 aku dulu ada yg tak makan, sbb lauk on d way..maaf la semua2 yer..heheh/ tp kali ni lauk semua cukup alhamdulilah..
bkn senang kan nak membina rumahtangga ni..penat lelah buat kenduri ni berbayar if org2 di sekeliling kita semua gembira dan puas hati...n doa utk adik aku (satu-satunya adik aku)..semoga rumahtangga yg baru dibina ni kekal selamanya..bergaduh tu adatla..jaga isteri baik2..tanggungjawab dah bertambah,tp t/jawab pd mama n abah jgn pulak diabaikan..hehe , nasihat dari org yg dah berkeluarga..huhuhu..malas la nak tulih..tgk gmabar pulak..






No comments:

Post a Comment